Når I vil have indsigt...
Brug værktøjerne når I skal analysere væsentlighed og impact.
Hvis I ønske at ønsker at finde ud af hvor I bedst kan fokusere jeres bæredygtighedsindsats, med hensyn til både virksomhedens interne strategi og de forventninger, jeres interessenter har til jer. Og I gerne vil skabe en meningsfuld dialog med jeres nærmeste interessenter inden for værdikæden. SÅ kan dette kan gøres ved hjælp af Dialogværktøjet, Væsentlighedsværktøjet og CSRD-rapporteringsværktøjet.
Dialogværtøjet hjælper jer til indgå i en dialog om bæredygtighed med jeres nærmeste interessenter i værdikæden; leverandører, kunder og andre samarbejdspartnere.
Væsentlighedsværktøjet er et samlet dokument til hele jeres arbejde med at skabe overblik over alle de relevante bæredygtighedsemner og -aktiviteter i og omkring jeres forretning, der kan være interessante for jer at forholde sig til.
Ved hjælp af CSRD-Rapporteringsværktøjet får I et solidt vidensgrundlag om de bæredygtighedsemner, som gør virksomheder attraktive som leverandører.