Kampagne: tag del i sommerens events
EM-bolden ruller, Copenhagen 2021 og flere andre events står for døren, og byens hoteller, restauranter og andre aktører i turismebranchen har mulighed for at blive en del af festen.
Denne sommer summer hovedstaden af event-stemning og selvom EM allerede er sparket i gang, er vi kun lige begyndt. Det kan dog være vanskeligt for byens forskellige aktører at blive en del af eventen.
Med et grafisk værktøj inviterer Wonderful Copenhagen alle byens parter til aktivt at tage del i eventfortællingen og sprede festen endnu længere ud. Både med fysisk og digitalt materiale. Materialet er ligger gratis til gængeligt på WonderfulCopenhagen.dk og man er velkommen til selv at integrere grafikken i sine materialer, eller søge assistance hos os.
I forbindelse med fodboldfesten ligger grafikken Have a Ball in Copenhagen tilgængelig. Det er en generøs invitation til at besøgende og borgere skal have en fest i København og opleve byen med alle dens tilbud.
Fortællingen bliver aktiveret gennem reklamer og artikler i magasiner, der tapper ind i fortællingen, ligesom modellen er den kommunikative ramme for en film med to fodbold freestylere, der er på tur rundt i byen.
Der kommer dog mange flere events denne sommer, og forhåbentligt bliver det også med mere åbne grænser og flere gæster.
Foto:Wonderful Copenhagen
Næste store event på plakaten er Copenhagen 2021, der dækker over både WorldPride og EuroGames. Her siger vi Have Pride in Copenhagen og ligesom fortællingen bliver en del af den officielle udsmykning af byen, så er det også en fortælling, som byens aktører kan aktivere og grafikken kan hentes her.
Wonderful Copenhagen har også aktiveret fortællingen gennem et samarbejde med LGBTI+ medier, så den bruges som den første invitation til de rejsende og bliver en del af den officielle Pride Guide.
Sommeren slutter dog langt fra her og Have Some Copenhagen bliver også aktiveret i forbindelse med en række af byens spændende og tilbagevendende events, som Copenhagen Beer Week, Copenhagen Cooking, CPH Half, Copenhagen Ironman og endeligt også ved VM Kano Kajak, der afvikles til september.
Alle events, der er mulige for byens aktører at tappe ind i. Både med fysisk og digitalt materiale.
Eksempler på aktivering
Foto:Wonderful Copenhagen