Helsingør/Helsingborg-kampagnen

Helsingør/Helsingborg-kampagne

Foto: Daniel Rasmussen

Wonderful Copenhagen og Helsingør og Helsingborg kommune har i et samarbejde på tværs af Sundet udviklet en destinationsvideo, der skal anvendes til markedsføringen af Två Länder – En destination. Den skal medvirke til at øge antallet af rejsende fra Sydsverige og Region Hovedstaden.

Kampagneinformationer

  • Markeder: Danmark og Sverige.
     
  • Kampagneperiode: September til oktober.
     
  • Målgruppe: +25 og interesserede i kultur, gastronomi, historie og natur.
     
  • Platforme: YouTube, Facebook og Instagram.
     
  • Fortælling: Kampagnen er bygget op om et fokus på fælles promovering af de 2 kystbyer. Formålet er at sikre et bredere udbud af tilbud samt sikre en større tiltrækningskraft ved at slå markedsføringen af byerne sammen i denne fælles kampagne.

Download materiale fra kampagnen

Helsingør/Helsingborg-kampagnen
VisitCopenhagen

Helsingør/Helsingborg - DK

10 sek / 30 sek / 57 sek

Helsingør/Helsingborg-kampagnen består af en destinationsvideo, der har til formål at markedsføre Øresundsregionen. For at kampagnen kan anvendes bredest muligt i både Danmark, Sverige og udlandet samt integreres af partnere og erhvervet er materialet blevet udviklet i forskellige sprog, formater og længder. Her finder du kampagnematerialet på dansk med og uden undertekster i de ovenstående links.

Helsingør/Helsingborg-kampagnen
VisitCopenhagen

Helsingør/Helsingborg - SE

10 sek / 30 sek / 57 sek

Helsingør/Helsingborg-kampagnen består af en destinationsvideo, der har til formål at markedsføre Øresundsregionen. For at kampagnen kan anvendes bredest muligt i både Danmark, Sverige og udlandet samt integreres af partnere og erhvervet er materialet blevet udviklet i forskellige sprog, formater og længder. Her finder du kampagnematerialet på svensk med og uden undertekster i de ovenstående links.

Helsingør/Helsingborg-kampagnen
VisitCopenhagen

Helsingør/Helsingborg - UK

10 sek / 30 sek / 57 sek

Helsingør/Helsingborg-kampagnen består af en destinationsvideo, der har til formål at markedsføre Øresundsregionen. For at kampagnen kan anvendes bredest muligt i både Danmark, Sverige og udlandet samt integreres af partnere og erhvervet er materialet blevet udviklet i forskellige sprog, formater og længder. Her finder du kampagnematerialet på engelsk med og uden undertekster i de ovenstående links.

Anders Helsager Pedersen AHP

Senior Manager – Creative

ahp@woco.dk