Helsingør/Helsingborg-kampagne
Wonderful Copenhagen og Helsingør og Helsingborg kommune har i et samarbejde på tværs af Sundet udviklet en destinationsvideo, der skal anvendes til markedsføringen af Två Länder – En destination. Den skal medvirke til at øge antallet af rejsende fra Sydsverige og Region Hovedstaden.
Kampagneinformationer
- Markeder: Danmark og Sverige.
- Kampagneperiode: September til oktober.
- Målgruppe: +25 og interesserede i kultur, gastronomi, historie og natur.
- Platforme: YouTube, Facebook og Instagram.
- Fortælling: Kampagnen er bygget op om et fokus på fælles promovering af de 2 kystbyer. Formålet er at sikre et bredere udbud af tilbud samt sikre en større tiltrækningskraft ved at slå markedsføringen af byerne sammen i denne fælles kampagne.
Download materiale fra kampagnen
Helsingør/Helsingborg - DK
10 sek / 30 sek / 57 sek
Helsingør/Helsingborg-kampagnen består af en destinationsvideo, der har til formål at markedsføre Øresundsregionen. For at kampagnen kan anvendes bredest muligt i både Danmark, Sverige og udlandet samt integreres af partnere og erhvervet er materialet blevet udviklet i forskellige sprog, formater og længder. Her finder du kampagnematerialet på dansk med og uden undertekster i de ovenstående links.
Helsingør/Helsingborg - SE
10 sek / 30 sek / 57 sek
Helsingør/Helsingborg-kampagnen består af en destinationsvideo, der har til formål at markedsføre Øresundsregionen. For at kampagnen kan anvendes bredest muligt i både Danmark, Sverige og udlandet samt integreres af partnere og erhvervet er materialet blevet udviklet i forskellige sprog, formater og længder. Her finder du kampagnematerialet på svensk med og uden undertekster i de ovenstående links.
Helsingør/Helsingborg - UK
10 sek / 30 sek / 57 sek
Helsingør/Helsingborg-kampagnen består af en destinationsvideo, der har til formål at markedsføre Øresundsregionen. For at kampagnen kan anvendes bredest muligt i både Danmark, Sverige og udlandet samt integreres af partnere og erhvervet er materialet blevet udviklet i forskellige sprog, formater og længder. Her finder du kampagnematerialet på engelsk med og uden undertekster i de ovenstående links.
Senior Manager – Creative