Københavner Kærlighed 2022
Wonderful Copenhagen har som følge af Covid-19 udviklet kampagnekonceptet Københavner Kærlighed, der har til formål at tiltrække danskere til København med en interesse for byens kernefortællinger.
Kampagneinformationer
- Markeder: Danmark eksklusiv København.
- Kampagneperiode: Start 2022 og kører året ud med et sæsonbaseret fokus.
- Målgruppe: +25 - bred algoritmebaseret målretning.
- Platforme: YouTube, Instagram, Facebook, Snapchat, outdoor og Google search ads.
- Logoer: Download Københavner Kærlighed logoer her.
- Fortælling: Kampagnen har til formål at promovere de forskellige sæsoner i København med et øget fokus på de mindre typiske turistattraktioner. Der arbejdes altså i højere grad med at promovere byen overfor danskere, der har en højere kendskabsgrad til byen og derved promoveres en række unikke tilbud.
Download materiale fra kampagnerne
Københavner Kærlighed - Jul 2022
Videoproduktion / Outdoor
Download kampagnematerialet fra julen 2022 i ovenstående links. Kampagnen består af forskellige elementer herunder outdoor videobannere i Odense og Aalborg, og en kampagnevideo, der blev produceret i samarbejde med &Co, til VisitCopenhagen's sociale medier.
Københavner Kærlighed - Efterår 2022
Videoproduktion / Outdoor
Download kampagnematerialet fra efteråret 2022 i ovenstående links. Kampagnen består af forskellige elementer bestående af outdoor videobannere i Odense og Aalborg, og en kampagnevideo, der blev produceret i samarbejde med &Co, til VisitCopenhagen's sociale medier.
Københavner Kærlighed - Sommer 2022
Videoproduktion / Outdoor / Annoncering
Download kampagnematerialet fra sommeren 2022 i ovenstående links. Kampagnen består af forskellige elementer bestående af SoMe annoncer, der har kørt på VisitCopenhagen's Instagram, Facebook og YouTube, outdoor videobannere i Odense og Aalborg, og en kampagnevideo, der blev produceret i samarbejde med &Co, til VisitCopenhagen's sociale medier.
Københavner Kærlighed - Forår 2022
Videoproduktion / Annoncering
Download kampagnematerialet fra foråret 2022 i ovenstående links. Kampagnen består af forskellige elementer bestående af SoMe annoncer, der har kørt på VisitCopenhagen's Instagram, Facebook og YouTube, og en kampagnevideo, der blev produceret i samarbejde med &Co, til VisitCopenhagen's sociale medier.
Københavner Kærlighed - Vinter 2022
Videoproduktion / Annoncering
Download kampagnematerialet fra vinteren 2022 i ovenstående links. Kampagnen består af forskellige elementer bestående af SoMe annoncer, der har kørt på VisitCopenhagen's Instagram, Facebook og YouTube, og en kampagnevideo, der er produceret i samarbejde med &Co, til VisitCopenhagen's sociale medier.
Junior Manager – Marketing