Københavner Kærlighed

Københavner Kærlighed 2023

Foto: Daniel Rasmussen

Wonderful Copenhagen har som følge af Covid-19 udviklet kampagnekonceptet Københavner Kærlighed, der har til formål at tiltrække danskere til København med en interesse for byens kernefortællinger.

Kampagneinformationer

  • Markeder: Danmark eksklusiv København.
     
  • Kampagneperiode: Start 2023 og kører året ud med et sæsonbaseret fokus.
     
  • Målgruppe: +25 - bred algoritmebaseret målretning.
     
  • Platforme: YouTube, Instagram, Facebook, Snapchat, outdoor og Google search ads.
     
  • Logoer: Download Københavner Kærlighed logoer her.
     
  • Fortælling: Kampagnen har til formål at promovere de forskellige sæsoner i København med et øget fokus på de mindre typiske turistattraktioner. Der arbejdes altså i højere grad med at promovere byen overfor danskere, der har en højere kendskabsgrad til byen og derved promoveres en række unikke tilbud.

Download materiale fra kampagnerne

Københavner Kærlighed
&Co

Københavner Kærlighed - Forår 2023

Videoproduktion / Outdoor

Download kampagnematerialet fra vinteren 2023 i ovenstående links. Kampagnen består af forskellige elementer såsom outdoor videobannere i Odense og Aalborg og en kampagnevideo, der er produceret i samarbejde med &Co, til VisitCopenhagen's sociale medier.

Københavner Kærlighed
Mellanie Gandø

Københavner Kærlighed - Vinter 2023

Videoproduktion / Outdoor 1 / Outdoor 2

Download kampagnematerialet fra vinteren 2023 i ovenstående links. Kampagnen består af forskellige elementer såsom outdoor videobannere i Odense og Aalborg og en kampagnevideo, der er produceret i samarbejde med &Co, til VisitCopenhagen's sociale medier.

Ella Stenberg Winfield ESW

Junior Manager – Marketing

esw@woco.dk