Københavner Kærlighed 2023
Foto: Daniel Rasmussen
Wonderful Copenhagen har som følge af Covid-19 udviklet kampagnekonceptet Københavner Kærlighed, der har til formål at tiltrække danskere til København med en interesse for byens kernefortællinger.
Kampagneinformationer
- Markeder: Danmark eksklusiv København.
- Kampagneperiode: Start 2023 og kører året ud med et sæsonbaseret fokus.
- Målgruppe: +25 - bred algoritmebaseret målretning.
- Platforme: YouTube, Instagram, Facebook, Snapchat, outdoor og Google search ads.
- Logoer: Download Københavner Kærlighed logoer her.
- Fortælling: Kampagnen har til formål at promovere de forskellige sæsoner i København med et øget fokus på de mindre typiske turistattraktioner. Der arbejdes altså i højere grad med at promovere byen overfor danskere, der har en højere kendskabsgrad til byen og derved promoveres en række unikke tilbud.
Download materiale fra kampagnerne
&Co
Københavner Kærlighed - Forår 2023
Videoproduktion / Outdoor
Download kampagnematerialet fra vinteren 2023 i ovenstående links. Kampagnen består af forskellige elementer såsom outdoor videobannere i Odense og Aalborg og en kampagnevideo, der er produceret i samarbejde med &Co, til VisitCopenhagen's sociale medier.
Mellanie Gandø
Københavner Kærlighed - Vinter 2023
Videoproduktion / Outdoor 1 / Outdoor 2
Download kampagnematerialet fra vinteren 2023 i ovenstående links. Kampagnen består af forskellige elementer såsom outdoor videobannere i Odense og Aalborg og en kampagnevideo, der er produceret i samarbejde med &Co, til VisitCopenhagen's sociale medier.
Junior Manager – Marketing
Mobil: