Rondo

Neighbourhood-kampagne

Foto: Daniel Rasmussen

Wonderful Copenhagen har udviklet kampagnekonceptet neighbourhoods, der har til formål at give et dybere indblik i Københavns forskellige nabolag overfor personer med interesse for København som rejsedestination.

Kampagneinformationer

Markeder: Sverige, Norge, Tyskland, Italien, Frankrig, Canada, UK og US.

Kampagneperiode:  Fra april 2022 - oktober 2022.

Målgruppe: Personer med interesse i København som rejsedestination.

Platforme: Facebook og Instagram.

Fortælling: Kampagnens formål er at give et dybere indblik i Københavns forskellige nabolag.

Download materiale fra kampagnen

Neighbourhood-kampagnen
Daniel Rasmussen

Neighbourhood-kampagnen

Videoproduktioner

Neighbourhood-kampagnen består af seks destinationsvideoer med fokus på Københavns nabolag og kernefortællinger. De har til formål at give et dybere indblik i Københavns forskellige nabolag overfor personer med interesse for København som rejsedestination på de sociale medier. Download kampagnematerialet i ovenstående link.

Anders Helsager Pedersen AHP

Senior Manager – Creative

ahp@woco.dk