Tour de France

Tour de France-kampagne

Foto: Daniel Rasmussen

Wonderful Copenhagen har i forbindelse med Tour-starten i Danmark  produceret en Tour de France-kampagne, der har til formål at tiltrække turister fra nærmarkederne til enkeltstartsetapen i København.

Kampagneinformationer

Markeder: Sverige, Norge og Tyskland.

Kampagneperiode: Fra den 25. maj - 30. juni 2022.

Målgruppe: Grand Tour interesserede.

Platforme: Facebook og Instagram.

Fortælling: Kampagnen sætter fokus på Tour de France i Hovedstaden som værende en begivenhed for alle, og dermed at man skal opleve ruten i Københavns gader ved at deltage i festlighederne og cykle ruten på egen hånd dagen efter enkeltstarten er færdigafviklet.

Download materiale fra kampagnen

Tour de France
Daniel Rasmussen

Tour de France-kampagnen

Videoproduktioner

Tour de France-kampagnen består af forskellige videoer, hvoraf de sætter fokus på København og byens festligheder under enkeltstartsetapen og opfordrer folk til at cykle ruten på egen hånd efterfølgende. Kampagnematerialet er produceret i forskellige formater og kan findes i ovenstående link.

Anders Helsager Pedersen AHP

Senior Manager – Creative

ahp@woco.dk