Tour de France-kampagne
Wonderful Copenhagen har i forbindelse med Tour-starten i Danmark produceret en Tour de France-kampagne, der har til formål at tiltrække turister fra nærmarkederne til enkeltstartsetapen i København.
Kampagneinformationer
Markeder: Sverige, Norge og Tyskland.
Kampagneperiode: Fra den 25. maj - 30. juni 2022.
Målgruppe: Grand Tour interesserede.
Platforme: Facebook og Instagram.
Fortælling: Kampagnen sætter fokus på Tour de France i Hovedstaden som værende en begivenhed for alle, og dermed at man skal opleve ruten i Københavns gader ved at deltage i festlighederne og cykle ruten på egen hånd dagen efter enkeltstarten er færdigafviklet.
Download materiale fra kampagnen
Tour de France-kampagnen
Videoproduktioner
Tour de France-kampagnen består af forskellige videoer, hvoraf de sætter fokus på København og byens festligheder under enkeltstartsetapen og opfordrer folk til at cykle ruten på egen hånd efterfølgende. Kampagnematerialet er produceret i forskellige formater og kan findes i ovenstående link.
Senior Manager – Creative