
Why Not? 2022
Wonderful Copenhagen og VisitDenmark har i samarbejde med kommercielle aktører som følge af COVID-19 udviklet kampagnekonceptet Why Not?, der har til formål at markedsføre København overfor et internationalt publikum med interesse for byens kernefortællinger.
Kampagneinformationer
-
Markeder: Frankrig, Italien, Tyskland, Sverige, Norge, UK og USA.
-
Kampagneperiode: Start juni 2021 og kører året ud.
-
Målgruppe: Personer med adfærd for København som rejsedestination og interesse i Københavns kernefortællinger især gastronomi, design, green living og arkitektur.
-
Platforme: YouTube, Instagram, Facebook, digitale outlets, display annoncer, Google adwords og OTA samarbejder.
-
Fortælling: Kampagnen er opbygget omrking temaerne gastronomi, design og green living.
Download materiale fra kampagnerne

Why Not? - Forår/sommer
UK / FR / IT / NO / SE / DE
Why Not?-kampagnen består af en destinationsvideo, der har til formål at markedsføre byens kernefortællinger overfor et internationalt publikum. For at kampagnen kan anvendes bredest muligt i både Danmark og internationalt samt integreres af partnere og erhvervet er materialet blevet udviklet i forskellige sprog, formater og længder. I ovenstående links finder du kampagnematerialet på henholdsvis engelsk, fransk, italiensk, norsk, svensk og tysk.

Why Not Let This Be You? - Sensommer/efterår
UK / FR / IT / NO / SE
Why Not Let This Be You?-kampagnen består af flere forskellige destinationsvideoer, der har til formål at markedsføre byens kernefortællinger overfor et internationalt publikum. For at kampagnen kan anvendes bredest muligt i både Danmark og internationalt samt integreres af partnere og erhvervet er materialet blevet udviklet i forskellige sprog, formater og længder. I ovenstående links finder du kampagnematerialet på henholdsvis engelsk, fransk, italiensk, norsk og svensk.

Senior Manager – Creative