Skabeloner og guides til arbejdet med forretningsudvikling
Her kan du finde skabeloner og guides, udarbejdet for MOSAIK, til at styrke jeres forretningsudvikling.
I Dansk Storbyturisme har vi udviklet en række skabeloner og guides, som en del af vores værktøjer til forretningsudvikling. På denne side har vi samlet alle vores skabeloner og guides til download, så I nemt kan tilgå dem.
Læs mere om skabelonerne under værkstøjet Strategisk tilgang til SoMe.
Skabelon til arbejdet med målgrupper
Læs mere om denne skabelon under værktøjet Identificer og forstå jeres målgruppe.
Skabelon til arbejdet med at finde jeres kerneudfordring
Læs mere om denne skabelon under værktøjet Find jeres kerneudfordring.
Skabelon til arbejdet med forretningsmodeler
Læs mere om denne skabelon under værktøjet Få styr på jeres forretningsmodel.
Læs mere om denne skabelon under værktøjet Prissætning af arrangementer.
Læs mere om denne skabelon og guide under værktøjet Brugertest fra A-Z.
Guide til arbejdet med kvantitativ dataindsamling
Læs mere om denne guide under værktøjet Det gode spørgeskema.
Guide til arbejdet med kvalitativ dataindsamling
Læs mere om denne guide under værktøjet Vælg den rigtige interviewform.
Guide til arbejdet med udenlandske medier
Læs mere om denne guide under værktøjet Tips til arbejdet med udenlandske medier.